Zo lang moet je hardlopen om een big mac te verbranden

Zo lang moet je hardlopen om een Big Mac te verbranden

Junk food bevat weinig gezonde voedingstoffen, maar juist veel verzadigd vet en zout. Deze voeding past dan ook niet in het voedingspatroon van een hardloper. Maar hoe lang moet je eigenlijk hardlopen om een Big Mac, pizza slice of blikje cola te verbranden?

zo lang moet je hardlopen om een Big Mac te verbranden
Kiprun heren hardloopschoenen

Decathlon ontwikkelde deze goed dempende, stabiele en comfortabele hardloopschoenen voor trainingen en wedstrijden, tot marathons Als demping, comfort en stabiliteit voor jou de belangrijkste criteria zijn bij het kiezen van hardloopschoenen om kilometers te verslinden, is de KS900 je ideale partner! Probeer ze snel uit! Tijdelijk voor €99,99.

Total
0
Shares
Gerelateerde artikelen
afvallen door gezonde leefstijl
Lees verder

Afvallen door een gezonde leefstijl

Kan je met hardlopen afvallen? In dit artikel gaan we hierop in, niet met een dieet, maar met het veranderen van je gedrag naar een gezonde leefstijl. Gezond eten, bewegen en hardlopen: een prima combinatie om af te vallen!
Verantwoord afvallen afslank receptenbijbel
Lees verder

Verantwoord afvallen zonder dieet

Vandaag wordt de dag dat je deze waardeloze diëten voorgoed achter je laat en al je overtollig (buik)vet gaat verslaan. Tips voor verantwoord afvallen zonder waardeloze diëten.
Afvallen en hardlopen
Lees verder

Afvallen met hardlopen in 5 stappen

Afvallen met hardlopen is een effectief middel om gewicht te verliezen. Met hardlopen verbrand je niet alleen calorieën, maar bouw je ook kracht en uithoudingsvermogen op. Maar hardlopen om af te vallen kan lastig zijn. Veel mensen geven al snel op, omdat ze weinig resultaat zien. Zo val je af met hardlopen in 5 stappen.
Hoeveel calorieën verbrand je met hardlopen?
Lees verder

Hoeveel calorieën verbrand je met hardlopen?

Hoeveel calorieën verbrand je met hardlopen? Dat is voor iedere hardloper verschillend. Er spelen factoren mee als soort training, intensiteit en duur van de training, geslacht, gewicht en leeftijd.